izrada web sajtova - telefon +381 (0)63-700-42-40
blue city media linkedin blue city media facebook


Šta mi radimo?

Naslovna -> Praktični saveti -> Izrada sajtova i šta posetioci sajta žele

Izrada sajtova i šta posetioci sajta žele


Izrada sajtova

Prvo i osnovno o cemu treba razmišljati prilikom izrade web sajtova je da se posetioci osete dobrodošlim na vaš web sajt, a na vama je da im obezbedite ono sto žele.

Najbolji način za to je da probamo sebe da zamislimo na njihovom mestu.

Evo nekoliko pitanja koje bi sebi trebali da postave preduzetnici koji poseduju web sajt kako bi pospešili svoje poslovanje na internetu:

Da li se na mom sajtu nalazi dovoljno sadržaja?


Jedna od najčešćih gresaka je upravo nedovoljno opširan sadržaj koji se popunjava prilikom izrade web sajtova. Ne samo sto posetiocima treba da obezbedite dovoljno informacija o vašem biznisu, takodje je to vazno i za Google optimizaciju, kako bi bili optimizovani za brojne ključne reči iz domena vašeg biznisa.

Važno je da uključite sto više detalja da biste postigli sto veći opseg ključnih reči koje će Google sumirati za vaše rangiranje u pretrazi, naravno isključivo elemente vašeg poslovanja.

Povećajte upotrebu ključnih termina iz domena vašeg poslovanja da biste bili bolje rangirani u Google pretrazi u odnosu na konkurenciju, a pritom se potrudite da vaše informacije budu korisne za posetioce sajta.

Da li omogućena laka navigaciona šema?


Dobar web dizajn omogućava laku navigacionu strukturu bez koje je nezamisliva profesionalna izrada web sajtova. Navigaciona shema treba da bude logična, a web sajt lak za korišćenje prosečnom internet korisniku.

Posetioc koji nije u stanju da u kratkom vremenskom roku nadje informaciju koja ga zanima će u 99% slučajeva napustiti vašu prezentaciju posle nekoliko sekundi provedenih na istoj.

Zašto moj sajt ne povećava prodaju?


Šta je to što pokreće posetioce na kupovinu ili slanje upita?

Sigurno se pitate:

''Šta je primaran cilj mog web sajta?''

''Da li prezentacija poseduje jasan cilj da pokrene posetioce na željenju akciju?''

''Da li je naslov/naslovi vidljiv, čitljiv, jasan?''

''Da li su moje fotografije dovoljno profesionalne, da li privlače ili odbijaju posetioce?''

Jasnim i ličnim porukama ciljnu grupu moramo usmeriti na akciju, ono sto smo mi zamislili, i presonalizovati njihovo iskustvo, bez mnogo opcija koje takodje mogu odvratiti posetioca od kupovine.

Istraživanjem je utvrdjeno da gornji vrhovi svake stranice ( dominantni delovi stranica) treba da budu rezervisani za specijalne promocije, brojeve telefona i sl. sto posetiocu prvo ''upada u oci'' prilikom posete web sajta.


Mi planiranjem web sajta obezbedjujemo dopadljiv i originalan dizajn, dobru organizacionu semu i logičnu navigaciju na sajtu, a na vama je da osmislite sto bolji sadržaj koji će se nalaziti na vašem sajtu što će profesionalnom optimizacijom doprineti da se vas sajt učvrsti na vrhu Google pretrage za najvažnije ključne reči iz domena vašeg poslovanja.


Profesionalna izrada web sajtova i više od toga,





Naslovna -> Praktični saveti -> Izrada sajtova i šta posetioci sajta žele


izrada web sajtova - jquery blank css3 blank izrada web sajtova - php blank html5 blank mysql blank linux blank ajax blank java script blank w3c

BRZA I PROFESIONALNA IZRADA WEB SAJTOVA, UNIKATAN WEB DIZAJN. UNAPREDITE SVOJE POSLOVANJE.

Poboljšajte poslovne rezultate!