izrada web sajtova - telefon +381 (0)63-700-42-40
blue city media linkedin blue city media facebook


Šta mi radimo?

Naslovna -> Praktični saveti -> Merodavan sadržaj značajniji nego optimizacija sajtova

Merodavan sadržaj značajniji nego optimizacija sajtova

Izrada sajtova

Merodavan sadržaj značajniji nego optimizacija sajtova

Tajna koju malo ljudi zna je da je Google i ostali pretaživači prebacio akcenat na kvalitetan i merodavan sadržaj na vašem sajtu u odnosu na tradicionalnu optimizaciju sajta za pretraživače.

Dok je i dalje bitno optimizovati meta podatke i ostati pri vrhu pretrage za značajne ključne reči, ne može se poreći da je kada su u pitanju rezultati generisanja organske pretrage kvalitetan i merodavan sadržaj od vitalnog značaja kada je u pitanju optimizacija sajta za pretraživače.

Google nije jedini pretraživač koji stavlja akcenat na merodavnost sadržaja na vašem sajtu. Npr. Bing je razvio svoju verziju Google Panda i stavlja fokus na kvalitetan sadržaj koji se sastoji od nekoliko faktora među kojima je i merodavnost sadržaja.

Na mnoge načine isto čini veliki izazov za marketing profesionalce u odnosu na optimizaciju sajta za pretraživače. Danas marketari moraju pomerati granice ka kreiranju relevantnog sadržaja vrednog objave. To bi značilo razumevanje jednog targetiranog tržišta. Treba tačno znati koja vrsta sadržaja treba da bude plasirana odgovarajućoj ciljnoj grupi.

Društvene mreže su svakako od velikog značaja kada je u pitanju kreiranje moćnog i merodavnog sadržaja. Bitno je kreirati sadržaj od značaja koji će privući pažnju uticajnim ljudima koji će dalje šerovati vaše postove. Pretraživači svakako uzimaju u obzir društvene mreže kada je u pitanju nostrifikacija merodavnosti sadržaja.

Npr. Bing na osnovu društvenih mreža proverava da li je autor poznat, često citiran i da li je smatran osobom od značaja u određenoj branši. U ovom slučaju LinkedIn može biti izuzetno moćna društvena mreža.

Merodavan sadržaj ne samo da povećava saobraćaj organske pretrage već i olakšava sticanje poverenja.Kada posetioci pronalaze informacije na vašem sajtu ili čitaju blog u okviru sajta saznaju više o vama i razvijaju odnos sa vama.

Kao što marketing eksperti znaju uvek je lakše povećati prodaju kada vam potrošači veruju.

Šta možete uraditi da biste kreirali sadržaj od poverenja?


  • 1. Budite dobro obavešteni i strastni o određenoj temi. Posvetite dosta vremena u istraživanju.

  • 2. Budite originalni, bilo da je u pitanju istraživanje ili sagledavanje činjenica iz novog ugla.

  • 3. Fokusirajte se na dobro napisan sadržaj. Odvojite dovoljno vremena da sadržaj bude pažljivo izrađen.

  • 4. Šerujte sadržaj ciljnim grupama potrošača. Zapamtite da su društvene mreže vitalan izvor određivanja sadržaja od poverenja.


S obzirom da pretraživači sve više stavljaju akcenat na važnost kreiranja sadržaja od poverenja krajnje je vreme da poradite na merodavnosti sadržaja.


Profesionalna izrada web sajtova i više od toga,





Naslovna -> Praktični saveti -> Merodavan sadržaj značajniji nego optimizacija sajtova


izrada web sajtova - jquery blank css3 blank izrada web sajtova - php blank html5 blank mysql blank linux blank ajax blank java script blank w3c

BRZA I PROFESIONALNA IZRADA WEB SAJTOVA, UNIKATAN WEB DIZAJN. UNAPREDITE SVOJE POSLOVANJE.

Poboljšajte poslovne rezultate!