izrada web sajtova - telefon +381 (0)63-700-42-40
blue city media linkedin blue city media facebook


Šta mi radimo?

Naslovna -> Praktični saveti ->Optimizacija sajtova lakša je nego što zapravo mislite

Optimizacija sajtova lakša je nego što zapravo mislite

Izrada sajtova

Optimizacija sajtova lakša je nego što zapravo mislite

Optimizacija sajtova za pretraživače - SEO je prošla kroz razne faze tokom svoje dugogodišnje evolucije. Starije taktike koje su bile fokusirane na optimizaciju po principu ključnih reči i nedozvoljenjih ( black-hat) radnji su postale zastarele dok bi moderne strategije zasnovane na iskustvu korisnika trebale da ih zamene. Kroz svoju istoriju optimizacija sajtova ( SEO) je cenovno racionalna i veoma vredna strategija za preduzetnike svih industrija.

Medjutim uprkos pojednostavljenom razvoju strategije optimizacije sajtova mnogi preduzetnici su zastrašeni percepiranom poteškoćom da je razumeju i prihvate. SEO je vremenski intenzivna strategija i zahteva značajnu paznju, ali sada je dostigla tačku gde ne postoje ranije poteškoće. Sa čvrstim stavom i jasnom posvećenošću svaki preduzetnik može otpočeti sa SEO kampanjom i ostvariti brojne beneficije.

Pogrešno shvatanje


Preduzetnicima neupoznatim sa tehničkom stranom razvoja mreže ideja Google algoritama često izgleda izuzetno kompleksna.Zaista algoritam je kompleksan ali to ne znači da je potrebna izuzetno kompleksna strategija da biste u u tome bili uspešni. Ovi preduzetnici tipično razmišljaju o naprednom inženjerstvu i kodiranju koji idu u korist održavanju algoritama i razvoju kompleksnih web sajtova i razmišljaju kako bi bilo nemoguće konstruisati nešto u skladu sa limitiranim znanjem.

Pogrešno je shvatanje da sofisticirane strukture zahtevaju sofisticirane strategije, ako će biti iskorišćene do punog potencijala. Medjutim uprkos sofisticiranoj podršci principi koji se kriju iza algoritma pretrage su jednostavni, i jednostavne strategije su dovoljne da bi se postigli pozitivni rezultati. Cilj Google-a je da korisniku pruži najbolje moguće iskustvo na mreži, a to su odgovarajući, relevantni i vredni rezultati.

Osnove kojima svako može da rukovodi


Proces kojim bi korisnici računali rangiranje u pretrazi je izuzetno komplikovan dok ga eksperti čak i ne razumeju u potpunosti iz razloga što Google nikada ne obajvljuje interni rad algoritama. Znamo da je potrebno ispuniti dva zahteva da bismo bili visko rangirani za date ključne reči, a to je je da izgradite sajt od poverenja i da morate objaviti na sajtu informacije od značaja posetiocima. Srećom ispuniti ovakve zahteve je lako čak i uz pomoć osnovnih strategija koje su dosledno implementirane tokom odredjenog vremena.

Sadržaj na sajtu podrazumeva dve glavne sekcije. Prvo, morate optimizovati kvalitetan sadržaj da obezbedite da Google može prepoznati cilj vašeg sajta u odnosu na nišu vašeg poslovanja.

Da oformite najvažnije stranice kao sto je Home stranica, Proizvodi/ Usluge i Kontakt koristite 'jake' naslove koji sadrže ključne reči i nekoliko paragrafa da upotpunite sadržaj stranica. Koristite reči i fraze koje tačno opisuju vaš biznis. Optimizacija title i meta tagova je takodje od pomoći, pogotovo na početku kampanje.

Sledeće, implementirajte blogersku strategiju. Pište najmanje hiljadu reči ili više svake nedelje. Pišite o temama koje vaša publika želi da čuje i odgovarajte što je detaljnije moguće na potencijalna pitanja. Ovo ćete postati značajan resurs za poboljšanje vaše pozicije u pretrazi.

Linkovi sa drugih sajtova. Gradjenje sajta od poverenja znači jako prisustvo na mreži i to znači da je potrebno obezbediti što više sajtova koji će sadržati link do vašeg sajta. To je mogće razmenom linkova ili ostavljanjem vašeg linka na raznim forumima.

Društvene mreže. Ukoliko vaša kompanija još uvek nije aktivna na društvenim mrežama, krajnje je vreme da to postane. Otvorite naloge na Facebook, Twitter, LinkedIn i bilo kojoj drugoj društvenoj mreži odgovarajućoj za vaše poslovanje. Budite aktivni, povedite računa o vašoj ciljnoj grupi i to će doprineti poboljšanju vašeg on-line poslovanja.

Pravi izazovi


Dok je osnovne strategije lako usvojiti i izvršavati, optimizacija sajta nije potpuna bez pravih izazova. Dok počinjete sa vašom osnovnom strategijom, verovatno ćete naići na sledeće prepreke.

Pronalaženje odgovarajuće ciljne grupe. Sigurno nećete biti sigurni na kakva pitanja trebate odgovarati na vašem blogu ili koje ključne reči da definišete u okviru vašeg web sajta. Najbolji način je u pronalaženju iskrenih odgovora. Sumirajte vaš biznis što je jednostavnije moguće i koristite rezime da biste opisali vaš biznis u okviru sadržaja na vašem web sajtu. Pitajte vaše klijente direktno o čemu bi voleli da čitaju na vašem blogu.

Vremenski faktor. Vremenski faktor je najveća prepreka koju treba da prevaziđu vlasnici malih i novih preduzeća. Teško je upravljati SEO strategijom uz sve ostale obaveze, ali uvek možete angažovati spoljnog saradnika. Postoji način za obračun povaćaja investicija tako da možete biti sigurni da ne gubite novac u on-line kampanjama.

Prilagodjavanje strategije. Treba znati šta prilagoditi i kada nastaje glavni problem , čak iako tačno merite inicijalne rezultate vaše kampanje. Prevazilaženje ovog problema je teško čak i za eksperte i jedini načini da se krene korak unapredje istraživanje i pokušaj prilagodjavanja kampanje u skladu sa problemom.

Strategije koje olakšavaju optimizaciju sajtova


Ukoliko želite da pojednostavite optimizaciju sajta na duže staze pokušajte neku od sledećih strategija. Čitajte novosti iz oblasti optimizacije sajtova. Pretplatite se na brojne vesti iz oblasti optimizacije sajtova i čitajte forume.

Motrite na konkurenciju. Možete pratiti konkurentske blogove, koristite alate kao što su Open site Explorer i SEMRush da se upoznate sa njihovim link buildingom. Time svoju kampanju možete okrenuti u dobrom smeru ili uspostaviti novi pravac za razvoj trenutne strategije.

Mesečni izveštaji. Pratite metrike vaše kampanje na mesečnom nivou gde se mogu utvrditi sva relevantna i realna kretanja. Koristite Google Analytics ili druge besplatne alate za metrike kao što su rangiranje ključnih reči i ponašanje posetioca vašeg web sajta.

Iako je optimizacija sajtova verovatno lakša nego što mislite ne pocenjujte količinu vremena i truda koji su za to potrebni.


Ako vas brine povraćaj investicija strategije krenite sitnim koracima. Sprovedite strategiju u malom obimu, merite rezultate i postepeno povećavajte opseg dok ne dodjete do idealnog balansa troškova, rizika i profita. Nakon nekoliko nedelja implamentacije verovatno ćete naći savršen tempo razvoja.


Profesionalna izrada web sajtova i više od toga,





Naslovna -> Praktični saveti -> Optimizacija sajtova lakša je nego što zapravo mislite


izrada web sajtova - jquery blank css3 blank izrada web sajtova - php blank html5 blank mysql blank linux blank ajax blank java script blank w3c

BRZA I PROFESIONALNA IZRADA WEB SAJTOVA, UNIKATAN WEB DIZAJN. UNAPREDITE SVOJE POSLOVANJE.

Poboljšajte poslovne rezultate!