izrada web sajtova - telefon +381 (0)63-700-42-40
blue city media linkedin blue city media facebook


Šta mi radimo?

Naslovna -> Praktični saveti -> Zakoni marketinga na društvenim mrežama

Zakoni marketinga na društvenim mrežama

Izrada sajtova

Optimizacija sajtova lakša je nego što zapravo mislite

Od vitalnog značaja je razumeti osnove koje čine marketing na društvenim mrežama. Sledećih devet zakona će vam pomoći da izgradite osnovu koja će izuzetno pomoći razvoju brenda, privlačenju novih potrošača i pomeranju granica.

Zakon slušanja


Uspeh na društvenim mrežama zahteva manje priče i više slušanja. Priključite se online diskusijama i otkrite šta je od značaja vašoj ciljnoj grupi potrošača. Tek tada možete da osmislite kampanju ( strategiju komunikacije sa vašom ciljnom grupom) i podstaknete interakciju sa pratiocima kako biste poradili na jačanju vrednosti vašeg brenda.

Zakon fokusa


Praksa kaže da je bolje fokusirati se na nešto užu ciljnu grupu potrošača nego graditi brend prihvatljiv za razne vrste potrošača. Strogo fokusirana strategija komunikacije gradi jak brend.

Zakon kvaliteta


Kvalitet je svakako značajniji od kvantiteta. Svakako da je bolje imati hiljadu konekcija koji prate, šeruju i šire svest o vašem brendu na društvenim mrežama nego deset hiljada konekcija koji postaju pasivni nakon prve konekcije sa vama.

Zakon strpljenja


Uspeh strategije na društvenim mrežama ne može se postići preko noći. Kvalitetnom strategijom i objavljivanjem zanimljivih postova svakako se može postići uspeh, ali to zahteva dosta vremena, napora i konstantan rad.

Zakon kompaundiranja


Ukoliko objavite aktraktivan i kvalitetan sadržaj i radite na tome da pridobijete aktivne pratioce iz domena vaše ciljne grupe vaši pratioci će šerovati vaš sadržaj na društvenim mrežama i blogovima.

Ovo šerovanje i diskusija o vašim postovima omogućije da pretraživač kakav je Google uvrsti vaš sadržaj u ključne reči pretrage.

Zakon uticaja


Provedite vreme tragajući za uticajnim ljudima na društvenim mrežama koji su zainteresovani za vaše proizvode i usluge. Povežite se sa ovim ljudima i radite na tome da izgradite čvrstu vezu sa njima.

Ukoliko su vaši izvori informacija od značaja oni će svakako šerovati vaš sadržaj što zasigurno može obezbediti veliki broj novih pratioca.

Zakon vrednosti


Ukoliko sve vreme na društvenim mrežama isključivo promovišete vaše proizvode i usluge pratioci više neće obraćati pažnju na vaše postove. Trudite se da obezbedite kvalitetan i zanimljiv sadržaj i da se povežete sa uticajnim ljudima iz oblasti online marketinga. Za kratko vreme ti ljudi će postati glavni izvori preporuka za vaš biznis.

Zakon priznanja


Zasigurno ne biste ignorisali ni jednu osobu koja poseže za vama privatno. Isto tako nemojte ignorisati ni osobe na društvenim mrežama. Gradjenje veza je jedan od najvažnijih segmenata marketinga na društvenim mrežama, zato uvek posvetite paznju vašim pratiocima, klijentima i potencijalnim klijentima na društvenim mrežama.

Zakon dostupnosti


Budite dostupni vašoj publici. To znači da trebate često pisati postove i aktivno učestvovati u daljoj konverzaciji, odgovarati na komentare i pitanja. Pratioci na društvenim mrežama često nisu lojalni i lako će vas zameniti sa konkurencijom ukoliko niste aktivni nedeljama ili mesecima.


Ne možete očekivati da će drugi šerovati vaše postove ukoliko ne činite isto za njih. Deo vremena na internetu bi trebalo provesti i u šerovanju sadržaja objavljenog od strane drugih.


Profesionalna izrada web sajtova i više od toga,





Naslovna -> Praktični saveti -> Zakoni marketinga na društvenim mrežama


izrada web sajtova - jquery blank css3 blank izrada web sajtova - php blank html5 blank mysql blank linux blank ajax blank java script blank w3c

BRZA I PROFESIONALNA IZRADA WEB SAJTOVA, UNIKATAN WEB DIZAJN. UNAPREDITE SVOJE POSLOVANJE.

Poboljšajte poslovne rezultate!